nuffnang ads

Followers

Tuesday, April 28, 2015

Appreciate

Assalamualaikum and hi.
*lelambaiii kat awak awakk yg tengah baca nukilan kita ni.. *


It has been a long time mood tak sampai nak membebel kat sini. Dulu ya asal free jea cari blog, hari-hari mengadap blog pun takpa. Tipu lahh kalau tak rindu dgn tulisan sendiri. 
*over kannn nak acah-acah rindu pulak*.

Dan dalam masa yang panjang tu, my life as usual. Bangun pagi pergi kelas, balik kelas, then pergi kelas semula sampai malam, balik dah penat macam buat kerja berat sangat. Hahaha. Thats we called student life. Assignment hang jangan cakap banyak dia, Esok due date, confirm siap dgn jayanya. Kelas sangat kau jahhh!  Itu namanya kerja last minit, Dan sekarang jugak masa utk aku mula fokus dgn life sendiri focus dgn family, focus dgn org2 yang aku sayang, kawan2 yang selalu ada susah senang, yang kami sama-sama telan perangai masing-masing, annoy-nya aku utk depa, happy-nya aku utk depa.. depa terima seadanya. Itu yang aku mahu fous sekarang dan seterusnya.

Pengalaman mmg mengajar aku utk keep strong dalam segala jatuh bangun kita. Kadang time kita dah percaya sepenuhnya dgn org yang kita sayang, kita dah get closed sangat, at the end,you end up our relationship like that. So sad my dear. Really I'm sad! Being a strong person dgn apa yang dah orang buat dekat kita sangatlah susah. Boleh jadi gila kalau layankan perasaan yang kadang-kadang nak touching, nak sentap. Enough la bagi aku. I'm really move on daripada life yg asyik you nampak salah orang, you nampak semua orang tak betul. Aku move on. Cukup cukuplah sayang.

As human, mmg kita takkan nampak salah sendiri. Aku di antaranya. Hehehe. Jenis keras kepala, tangkap sentap tahap tarik muka tu tak payah cerita. Hohoho. Dan adakala bila kita in a bad side, nak tak nak hang kena mengaku salah hang, tak payah dah nak ego tahap gunung everest tuu. 
Tak payah, okay? K. 

Kecewa sangat lahaiii bunyinya. 
So, aku dah mula focus utk mereka-mereka yang menghargai hubungan yg terjalin antara aku dan mereka semua. Aku ni jenis sayang orang, memang sayang habis. Kerna apa aku fikir aku perlu focus utk mereka? kerna mereka terlalu baik utk insan seperti aku ni dan wajiblah utk aku 
menghargai kewujudan mereka. Aku menulis bukan aku be a like "eh bajet bagus, bajet baik letuu.. "
dah dah laa kita hidup nak nampak salah orang, dah dah lahh semua tu. Dah dah la mari kita jadi baik-baik sudahh.


Silent is golden, silent is better
Diam itu indah.

kalau rajin, kita update lagiii.. Assalamualaikum



No comments:

Post a Comment